Masažas – sisteminis arba laisvas minkštų kūno dalių spaudimas, tempimas, maigymas, vibracija ir kitoks rankomis arba prietaisais atliekamas fizinis veikimas, siekiant teigiamo poveikio organizmui arba jo dalims. Gali būti taikomas atskiroms kūno dalims arba nuosekliai visam kūnui.

Suaugusiųjų masažas naudingas kraujo apykaitos gerinimui, kai kurių sužalojimų gydymui, streso sumažinimui, padeda pašalinti stresą, atpalaiduoti įsitempusius ir skaudančius raumenis, sumažinti galvos skausmą, išsivaduoti nuo nemigos.

Masažas stiprina patį žmogų: pagerina daugelio organizmo sistemų funkcionavimą, padeda gyti žaizdoms ir tonizuoja raumenis, suteikia naujų jėgų. Tai paprasčiausias būdas atsikratyti skausmų, streso ir nuovargio, pagerinti bendrą organizmo būklę, padailinti kūno linijas ar tiesiog maloniai praleisti laiką.

Didžiulė masažo įtaka organizmui:

  • palengvina skausmą;
  • skatina organizmo regeneraciją;
  • stiprina imunitetą;
  • gerina kraujo ir limfos apytaką;
  • skatina medžiagų apykaitą;
  • lėtina odos senėjimą;
  • padeda atgauti vidinę pusiausvyrą.

Masažas yra viena iš efektyviausių ir natūraliausių gydymo priemonių, sėkmingai naudojama jau beveik 5000 metų. Jei jums virš 30m, bent kartą per metus reiktų atlikti masažo kursą. Tai padėtų išlaikyti gerą savijautą, sumažintų sveikatos sutrikimų riziką.
Masažo trukmė: ~ 40 – 75 min.
Masažo metu naudojamos priemonės: masažo aliejai, eteriniai aliejai arba nuskausminamieji Aloe Vera geliai.

sveikatos harmonija